پاکستانکھیل

پہلی بیگم مقصودہ پروین میموریل پنجاب جونیئر ٹینیس چیمپئن شپ کا آغاز

جسٹس (ر ) سید سخی حسین بخاری مہمان خصوصی تھے،سید ساجد علی بخاری،ماجد علی بخاری، سید اسد علی بخاری و دیگر کی شرکت
لاہور(خبر نگار) پہلی بیگم مقصودہ پروین میموریل پنجاب جونیئر ٹینس چیمپئن شپ 2023 پنجاب ٹینس اکیڈمی باغ جناح میں شروع ہو گئی۔ ٹورنامنٹ ڈائریکٹر سید ساجد علی بخاری کے مطابق جسٹس (ر ) سید سخی حسین بخاری نے یہاں منعقدہ ایک رنگا رنگ افتتاحی تقریب کے دوران مہمان خصوصی کی حیثیت سے افتتاحی تقریب کو خوب سراہا۔ معزز مہمان خصوصی کا تعارف تمام شریک کھلاڑیوں سے کروایا گیا جنہوں نے میچ کے دوران اپنے فن کا مظاہرہ کیا۔ ٹورنامنٹ ڈائریکٹر سید ساجد علی بخاری، فیصل بینک یونٹ ہیڈ لیگل سید ماجد علی بخاری، ایڈووکیٹ سید اسد علی بخاری اور ڈاکٹر سید عاصم علی بخاریبھی اس موقع پر موجود تھے۔ تمام فائنلز 24 مارچ کو کھیلے جائیں گے، چیمپئن شپ کے پہلے روز کل 18 میچز کھیلے گئے، تمام ٹاپ کھلاڑی دوسرے رائونڈ میں پہنچ گئے

۔ لڑکوں میں لڑکیوں u16 پہلے رائونڈ میں ابوبکر خلیل نے حزیمہ حمید کو 8-0 ، حافظ حسن نے یوسف مانو کو 8-6 ، حنزلہ انور نے حافظ حسین کو 8-1 اور ہاجرہ سہیل نے ابراہیم صوفی کو 8-4 سے ہرایا، لڑکوں/گرلز U14 کے پہلے رائونڈ میں سعد اللہ کو ہرایا۔

حافظ حسین نے 8-2 ، ابراہیم صوفی نے حافظ حسن کو 8-1 ، بسمل ضیا نے حنزیمہ حمید کو 8-3 سے ہرایا، بوائز/گرلز انڈر 12 فرسٹ رائونڈ میں عبدالرحمن نے ایم احسن باری کو 6-1 ، بسمل ضیا نے ابراہیم کو 6-1 سے شکست دی۔ 6-1، اور ہاجرہ سہیل نے اوہد مصطفی کو 6-0 سے ہرایا، بوائز/گرلز انڈر 10 کے پہلے رانڈ میں شازین فیصل نے ایم تراب کو 8-1 سے شکست دی۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Related Articles

Back to top button