پاکستانسٹیکاروبار

لاہور چیمبرنے پانی کے چیلنجز سے نمٹنے کے لیے پولش سفارت خانے کے اقدام کو سراہا

پینے کے صاف پانی تک رسائی صرف ضرورت ہی نہیں بلکہ ایک بنیادی انسانی حق ہے۔ کاشف انور

لاہور (خبرنگار) – پولینڈ کے سفارت خانے میں پولیٹیکل اکنامک سیکشن کے تھرڈ سیکرٹری مسٹر سرگیوس موسکل نے لاہور چیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹری کا دورہ کیا اور واٹر اینڈ انرجی ایکسپو کے انعقاد کے حوالے سے آگاہی دی جواکتوبر 2023 کے آخری ہفتے میں پولش سفارت خانہ منعقد کر رہا ہے۔
ملاقات کے دوران لاہور چیمبر کے صدر کاشف انور نے پاکستان میں پانی سے متعلق چیلنجز سے نمٹنے کی بنیادی اہمیت پر زور دیا۔ انہوں نے اس بات پر زور دیا کہ پینے کے صاف پانی تک رسائی صرف ایک ضرورت نہیں ہے بلکہ ایک بنیادی انسانی حق ہے۔ پاکستان کا وژن 2025 اور 2030 کے لیے اقوام متحدہ کے پائیدار ترقی کے اہداف (SDGs) پاکستان پر ایک زبردست ذمہ داری عائد کرتے ہیں کہ وہ اپنے پانی اور صفائی کے مقاصد کے حصول میں خاطر خواہ پیش رفت کرے۔
صدرلاہور چیمبر نے صاف پانی تک ناکافی رسائی کے عالمی مسئلے پر بھی افسوس کا اظہار کیا، جس سے پاکستان میں مقامی کمیونٹیز سمیت لاکھوں افراد متاثر ہوئے۔ انہوں نے اس بات پر زور دیا کہ غیر محفوظ اور غیر صاف پانی کے ذرائع پانی سے پیدا ہونے والی بیماریوں کی افزائش کی بنیاد ہیں، جو صحت عامہ کے لیے سنگین خطرہ ہیں۔ انہوں نے اجتماعی ذمہ داری پر زور دیا کہ وہ اس بحران سے نمٹنے کے لیے نئے حل تلاش کریں۔
کاشف انور نے کہا کہ پولش سفارت خانہ پانی صاف کرنے کا منصوبہ شروع کرنے کے لیے تیار ہے۔ مزید برآں، انہوں نے اکتوبر 2023 کے آخر میں واٹر اینڈ سینی ٹیشن ایکسپو کے انعقاد میں پولینڈ کے سفارت خانے کے اقدام کو سراہتے ہوئے، لاہور چیمبر کی اس کوشش کے لیے دل سے حمایت کا اظہار کیا۔
سرگیوس موسکل نے لاہور چیمبر اور پاک واٹر اینڈ انرجی ایکسپو کے درمیان ممکنہ تعاون پر اظہار تشکر کیا۔ انہوں نے اس کوشش میں شامل پولینڈ کی کمپنیوں کے لیے توجہ کے تین بنیادی شعبوں کی وضاحت کی۔ سب سے پہلے، ان کا مقصد شہری سیلاب کو کم کرنے کے لیے حکمت عملی وضع کرنا ہے، جو دنیا بھر کے بہت سے شہروں میں ایک عام مسئلہ ہے۔ دوسرا، وہ گندے پانی کی صفائی، خاص طور پر نہروں اور دریاوں کو آلودہ کرنے اور پانی کے وسائل کو کم استعمال کرنے کے مسئلے کو حل کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں۔آخر میں، اور شاید سب سے اہم بات، وہ پینے کے صاف پانی تک رسائی کو بہتر بنانے کی خواہش رکھتے ہیں۔
پولینڈ کی جدید تکنیکی صلاحیتوں پر روشنی ڈالتے ہوئے، لاہور چیمبر کے سینئر نائب صدر ظفرمحمود چوہدری نے کہا کہ پولینڈ ٹیکنالوجی میں ایک رہنما کے طور پر نمایاں ہے، جو جدید حل پیش کرتا ہے جس سے پاکستان کے پانی اور توانائی کے شعبے کو بہت فائدہ پہنچ سکتا ہے۔لاہور چیمبر اور پولشایمبیسی کے درمیان یہ تعاون پاکستان کے پانی کے چیلنجوں سے نمٹنے، پائیدار ترقی کو فروغ دینے اور صاف پانی تک رسائی کو یقینی بنانے کی جانب ایک امید افزا قدم کی نشاندہی کرتا ہے جو کہ سب کا بنیادی حق ہے۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Related Articles

Back to top button